V pozabi zigezona*

Vrtim se, vrtim, kot list na vodi,

Življenje brez cilja, srce čemeri.

Poti ni, le megla me obdaja,

Odsotnost smisla, srce me boli.


Haha, hehe, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, bez-cilj zigon.

Hoho, hihi, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, pozitivno adijo.


Kot ptica brez gnezda, tavam naokoli,

Živ-zinzon-zigezagon, v iskanju poti.

Srce želi več, a praznina me lovi,

Odsotnost pozitivnega, življenje me trti.


Haha, hehe, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, brez cilja zigon.

Hoho, hihi, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, pozitivno adijo.


Zavrtim se v krogu, kot igrača v vetru,

Živ-zinzon-zigezagon, brez smisla in reda.

Brez cilja, brez vere, brez iskre, brez petja,

Odsotnost luči, kot noč brez zvezd.


Haha, hehe, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, brez cilja zigon.

Hoho, hihi, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, pozitivno adijo.


Korakam naprej, a poti ni jasne,

Živ-zinzon-zigezagon, zmedeno tavam.

Brez optimizma, le obupa je slede,

Odsotnost smeha, srce mi teži.


Haha, hehe, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, brez cilja zigon.

Hoho, hihi, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, pozitivno adijo.


Vendar v globini, upanje tiho spi,

Živ-zinzon-zigezagon, morda spet zaživi.

Da iz praznine, se znova rodi svetla melodija,

In življenje, z radostjo, znova zaživi.


Haha, hehe, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, srečo naj najdi.

Hoho, hihi, Živ-zinzon-zigezagon,

Zingezen-zigeha, pozitivno, adijo adijo. 

No comments:

Post a Comment